2012. december 22., szombat

egy kis karácsony

Tegnap elkészültek a mézeskalácsok. Nagyon kis cuckik lettek, és felavattam az új kiszúró formám, egy rénszarvast. Szerencsére a sütő is együtt működött velem, így puhák lettek a figurák. A Dr. Oetker toll nagyon klasszul működik, csak türelem kell hozzá, és egy kis fúrfang. Nekem ugyanis csak akkor maradt meg a máz a figurákon, ha bevizeztem őket picit, a száraz felületű tésztán nem maradt meg.
 
 
Aztán készült pár üveg karácsonyi almalekvár. Ez azt jelenti, hogy került bele egy kis fahéj. Sajnos jelenleg 70%-ban lekvárosodott meg a lekvár. :D Vagyis egy kicsit folyós, mert befőzucokorral csináltam, nem pedig dzsemfix-szel, és úgy tűnik, hogy a befőzőcukorhoz nem szabad több gyümölcsöt használni, mint amennyit a csomagolás ír. (Pár üveg karácsonyi ajándék lesz)
 



Ééééééééééééés a mai nap fénypontja: elkészült a patchwork takaróm :) A tényleges munka két nap volt vele. De két olyan nap, jajajj. Azért volt egyszer - kétszer harcos pillanatunk, de végülis szerintem nagyon szép lett. Ez került a karácsonyfánk alá. (Bár János akkora fát hozott, hogy kicsi lett a takaró :D ) A patchwork lényegében türelem játék és precíziós munka. Ha valaki ráér, és szeret szöszmötölni az biztos meg tudja csinálni. Kicsit itt ott csálé, és ráncos, de a miénk :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése