2012. december 12., szerda

Advent 2012.-ben

Idén kicsit megkésve, de elkészült az adventi koszorúnk. Egészen pontosan csak egy nappal csúsztam el, vagyis elég jó időt futottam anyukámhoz képest :D De ennek lassan hagyománya van otthon. Ebben az évben piros és arany színben pompázik a fenyő koszorúnk. Bevallom, lusti voltam és a koszorú alapot nem én borítottam be fenyővel.
 
A piros gyertyákra csillámos ragasztóval felírtam a gyertyák sorszámát. A négy gyertyára szalagot kötöttem, és kicsi gömbökkel (piros (matt, fényes, csillogó) és arany) díszítettem. A zöld fenyőbe elszórtam különböző méretű bordó és narancssárga gyöngyöket ragasztottam. A legegyszerűbb ragasztópisztollyal dolgozni, egy pici pöttyöt nyomtam a fenyőre és "bele ejtettem" a gyöngyöket.
 
                             Kosztolányi Dezső: Reggeli áldás
(részlet)
Most kávé kellene. Pillés és enyhe kávé
és egy nyugalmas, fekete szivar.
Hogy oly lázzal, mely ezer éjszakáé,
azt mondjam a kelő reggelnek: ávé,
az ébredés lázadt szavaival.
Künn köd. Regényes, reggeli roráté.
 
(U.i.: még csak próbálkozom ezzel a blogolással)                                        


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése