2013. október 20., vasárnap

őszi éjjel

 
Elkészült még egy őszi keresztszemes kép: egy bőségszaru. Nagyon egyszerű minta, a színeket ismét én válogattam össze, a kép pedig a Hétvégi keresztszemes című könyvből való. Rengeteg pici, gyorsan elkészülő kép van benne. Felkerült ez is és a szüreti kosaras kép is a falra, végül nem fúrtunk-faragtunk, csak ragasztottunk :) Prózai, de jó lesz így is. Kevesebb porral jár :D


 
 A Praktika legújabb számában szereplő gomba alakú fülbevaló alapján készültek az én fülbevalóim is. Fehér filc alapra ragasztottam a gomba kalapját, amit egy régi műbőr táska barna részéből vágtam ki. Jól tettem, hogy eltettem azt a táskát, leszakadt a füle, és elkopott az alja is, de gondoltam, valamire biztos jó lesz: például gombás fülinek :) Szerettem volna pár gyöngyöt ragasztani a gomba kapajára, ahogy a Praktikában is volt, de ragasztópisztollyal se sikerült, úgyhogy masnit kaptak a gombák.

 
Ez a kis filcből készült tök a tavalyi év termése. Egyszerű pelenka öltéssel varrtam körbe, a szemeket felragasztottam, és kapott egy mosolyt is piros fonalból, lánc-öltéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése